Monday, February 23, 2009

Petang yang menenangkan

Petang ni aku bersendirian turun ke tasik untuk tenangkan fikiran..Kadang2 diri sendiri pun kita susah nak faham..Berbekalkan pemandangan yang sejuk ditambah dengan tiupan angin yang segar membuatkan aku lupa seketika bebanan dikepala..Anugerah yang Maha Esa untuk umat manusia hargai..Ketenangan petang ini terlalu bermakna..

Moga aku dapat menghirup udara segar dan berpeluang melihat keindahan ini lagi..=)

6 comments:

Diamilikku said...

tasik mana tu...
cantiknyaaa...
awat tak habaq..boleh kakak bawak alesha pi..boleh buat sesi mengadu2 pasai achik sabrosa..dia buat apa kat tinta???
nak kena babap nih

ALUNAN TINTA said...

kak su=)
tasik maktab la kak..nak terjah tasik mana lagi..haha.cantik kan.well,tengok la student dy.cantek jugaaakk..=P~wiinnk

sabrosa said...

olololo....berbunga2nya bahasa dia..cikgu bm la katakan..nice pic..tasik ipgm perlis la umie..hehhehe

ALUNAN TINTA said...

berbunga ke??ckg bm xkan nak guna lu gua kan..sgt xsesuai n kurg budi bhs ok.

*SiRibenMerah said...

ok.. cik tinta jiwang,. hahaha =P~

ALUNAN TINTA said...

hahahhaha..jiwang pun jiwang laa..janji saya bahagia..ngee=P~