Monday, December 29, 2008

Dipangkuanku..


Ini kali pertama Miss Tinta memangku bayi yang baru beberapa hari melihat dunia.Agak teruja.ehe.Wajah2 dibawah ni sempat dirakamkan buat tatapan semua.

Tido jela dia..

Dah nguek2 dia kena kaco..hehe

Mungkin dia sedang berfikir siapa agaknya yg tengah dok pegang dia neh..

ooo...tengok camera ekk.gud girl=P

Pas bungkus dia..lena la puteri kecil ni..

Time ni I kaco dia..hehe..atas arahan ibu baby okay.

Pas da ciapkan dia yg baru pas mandi tuh,I pun melenakan si kecil..

Tenang je tgk dia..ummm

Be a good girl sayang..=P

5 comments:

sabrosa said...

baby yg baru 4 hari mana nampak apa2 g sayang o0oii...kena blaja bnyk g ni...hehhee

ALUNAN TINTA said...

igt org xtau ke cek oii..taw la awk tuh dok jge budak je,jgn igt org len xtaw pape ekk.

ALUNAN TINTA said...

achik,maksu kata muka baby mcm ayg mse baby.ehe.sme ke??

sabrosa said...

hahhaa..yala...awak pandai..tau2..heheh..erk..sama ka?awak tu gemok la time baby..

ALUNAN TINTA said...

uik..a'a kan.lpe lak gemok saiz xxl..haha