Saturday, July 11, 2009

Mengantuk + Berdebar

Mata ni da layu sangat minta didodoikan..
Tapi hati ni berdebar-debar..
Letihnya badan menahan semua ni..
Dunia..tolongla..
Hurrmmm..

Wahai pakcik2 wayering..
Kapan kamu2 mahu pulang???
Petang dah ni..
Udah2 la keje pasang2 besi tue..
Keme ngantuk benor da ni tapi takut plak kome nak pasang kat dalam bilik teman..
Keme dok nunggu aje kome dari tadi..
Tung tang tung tang depan bilik keme neh..
Hadooii la pakcik2..

Keme ni sabor jela..

4 comments:

MariaFaizal said...

Alahaiii dik..
kat sebelah rumah akak ponk sama nih :(

Drill dinding (renovation) sampai sakit kepala akak dgn anak2, he he he...

Kita sama2 sabar yea dik? This shall pass...

ALUNAN TINTA said...

tu la..nak buat macam mana kan..

sabar jela..

::tapi akak sebuah umah je kan tp kat sini 1 blok dia renovate..adehh..::

sabrosa said...

hahha..bilik baru saya da siap pasang suiz baru tu..

ALUNAN TINTA said...

hurmm..susah betoi..hari sabtu pun keje penuh masa..kul 7 lebey baru dia balik..nak g mandi pun susah..