Wednesday, November 19, 2008

Segalanya Bermula

mempunyai blog sendiri adalah impian yang sudah lama saya pendamkan..disaat ini segalanya direalisasikan..saya singkapkan sedikit sebanyak mengenai permulaan minat nak berblogging ni..


~1st blog yang saya lewati adalah blog sis suhana yang merupakan akak kepada salah seorang bakal cikgu pemulihan di IP Perlis.dia juga merupakan isteri dan ibu kepada seorang puteri yang comel dan agak demok badannya.hehe.sejak dari saat tersebut, melewati diamilikku.blogspot.com menjadi agenda utama dalam diari hidup saya..membaca setiap perjalanan hidup kak su membuatkan saya mula tertarik untuk sama-sama berkongsi cerita di alam internet ini.


~2nd blog yang diperkenalkan kepada saya juga merupakan adik beradik classmate saya.SI REBEN MERAH menjadi pengenalan diri kepada Iyra Mutalib.blog ini juga menarik perhatian saya untuk terus mengikuti kisah hidupnya yang penuh dengan warna-warna keceriaan.


~seterusnya blog DUNIA KHAYALAN yang merupakan blog rakan pendidik yang memperkenalkan dirinya sebagai jenglot.agak seram tika mendengar panggilan ini namun setelah 3 semester bersama, ternyata dirinya tak seram langsung.hahaha.kepada jenglot,thanx sebab hang juga telah mempengaruhi aku untuk berblogging bersama-sama warga jenglot.haha.


~dan selepas 3 blog ini, saya mengunjungi hampir kesemua blog yang saya kenal pemiliknya.dan sebelum tinta kehidupan mengalunkan tarinya, saya menjenguk 1 lagi blog iaitu mysabrosa.blogspot.com


~AKHIRNYA, terciptalah destinasidiri.blogspot.com

8 comments:

+ mika + said...

hurm...welcome...
have a happy blogging yer...
(^^,)

Alunan Tinta said...

thanx 2 mika..
(",)

Diamilikku said...

owhh pakat2 jugak ye nak bukak blog..
cuti dua bulan khas untuk berblog je lah yer...
welcome2..jgn setakat tulis n baca jer..tinggal2 komen n jejak di blog kengkawan k...

Alunan Tinta said...

lebih kurg la..
dok umah xde keje laen da..on9 sepenjang mse
neway,thanx.

Diamilikku said...

waduh2...dasat jugak ni..hehhe..neway,welcome to blogging world sayang..

ALUNAN TINTA said...

hehe..sayang ke??

sabrosa said...

sy ya sayang tuu..haha..terpakai acount kakak..nati dia saman plak..tapi dia pon mesti sayang jugak kan..hee

ALUNAN TINTA said...

haha..mcm2 la awk ni.kena saman tanggung seniri ekk.