Monday, November 24, 2008

Miss Reben mengeTAG

Cibuk je la Miss Reben neh..Orang baru menjiwangkan diri dia dah menjalankan misi mengetag insan2 terpilih neh..haha..Bagi memenuhi permintaan,saya jawablah tag yang rasanya menjurus ke arah cinta ni.
1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda
  • wajah yang sedap mata memandang ~xnsem pun xpe~
  • baik tingkah laku
  • menghormati seorang wanita
  • bertindak melalui akal
  • menerima diri ini seadanya
  • mempunyai rancangan masa depan
  • n semestinya mendambakan lelaki yang menyayangi n mencintai saya dengan setulus hati
2. 7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
  • smoker
  • lazy
  • xbertanggungjawab
  • talam dua muka
  • playboy
  • egoistik
  • handsome tp bad manner *amatlah mencacatkan kehenseman muka tu*

3. 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang diminati

  • gumbira yang teramat
  • rasa dilindungi
  • a little bit nervous
  • senyum sokmo
  • shy2 cat
  • rasa seperti dunia ni ana yang punya..haha
  • n lastly,mmmuah for him..hehehe

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

  • Jepun (nak pusing satu negara..bley x syg?)
  • Bali
  • Holland (tertarik dengan bunga2nya)
  • Paris
  • Labuan,Sabah ~xtau pe yg teringin sgt nak g sne~
  • Pulau Sipadan *tantek laut dia*
  • Cuti2 Malaysia ~I mean pusing satu msia.bley kan syg..hehe~

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia

  • cincin pengikat diri
  • seangkatan sayang
  • haruman kebahagiaan
  • sekeping hati
  • sebuah cinta abadi
  • segalanya untuk dirinya

6. Tajuk lagu yang akan anda nyayikan untuk pasangan anda

Cinta Tiada Akhirnya -Jacklin Victor-

7. Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini.

my love ~sila2~ =)

jenglot =)

awek jenglot =)

yang lain2 nak buat,buat la..xrugi cuma penat!! =)

::untuk Miss Reben,siapa agak2nya lbey jiwang ekk??bia pembaca tentukannya..hehehe..

5 comments:

sabrosa said...

ala,kena tag lagi..hahhaa...penat la nak jawab..nati i jawab ok cayunk!!

| Se'UgLy JeNgLot | said...

lemah btol aku men TAG2 ni...
xpe...aku jwb skrg jgk...

*SiRibenMerah said...

hahahahaha..
neh jiwang tahap poyos neh.. muahahahahahahha.. =P~

vanillachoc said...

tq coz mengetag saye..
hehe~

ALUNAN TINTA said...

hahaha...tq kpd suma yg menjawab