Tuesday, May 11, 2010

Rumahku Syurgaku Contest

Bila dah banyak blog hoping, rasa mood nak masuk contets membuak2 plak.hehe.
So next contest yg saya join Rumahku Syurgaku yang dianjurkan oleh http://hannakids.blogspot.com.
Saya tahu contest ni melalui blog my sis, Mama Iman.
Sape2 yang menarik tertarik dengan contest ni boleh cek sini okkay.

***********************************************************************
Gambar yang saya pertaruhkan adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taraa..hhehehe.
Gambar percutian saya n family ke Cameron Highlands masa school holiday bulan 12 dulu.
Family saya dah banyak kali g Cameron tapi setiap momen ada kenangan tersendiri.cewahh.hehe.
Time ni dekat Boh Tea Garden.
Sangat best sebab kami g musim hujan and confirm2 cuaca sangat sejuk.
Tengokla tue..semua berpeluk tubuh.

Untuk rujukan penganjur :
Nurul Farhana binti Abdul Manaf
nurhamna@gmail.com

No comments: