Sunday, October 11, 2009

SUARASA AIDILFITRI 2009

MAJLIS JAMUAN AIDILFITRI 2009 PERINGKAT IPGM PERLIS.
Tarikh : 10 Oktober 2009
Masa : 8.45 malam
Tempat : Dewan Indera Kayangan
Tema : Suarasa Aidilfitri

Majlis ini merupakan kali pertama diadakan di maktab perlis.
Not bad actually.
Tetap meriah dengan lagu-lagu raya.
Memang rasa macam raya pertama plak.
Hehehe.
Antara menu yang ada laksa, soto, mi goreng, dadih, kek coklat+++
Yang sempat saya makan adalah laksa n roti jala je.
Tue pun tak sempat nak habiskan roti jala sebab classmate ajak bergambar.
Ouuchh.macam artis plak kan.hehehe
Gambar2 tak collect lagi.
So saya letak two pix only okkay.
~selamat hari raya semua~

.:. me, ainon n meem .:.

.:. couple of the day.ahaks.:.

==>hari ini saya raya puasa ganti + puasa 6..hehehehe<==

3 comments:

chEntA said...

pergh..nenon dgn paad... gler la..
=)
jelaz ni!!

Y a T C i E said...

wuu~
sedapnye makan~

kenapa paad tgk kelain?

ALUNAN TINTA said...

chenta=>
lenkali pakai la sama ngan paad..bley tangkap gambar skali.dia kan artis.wakakaka

yatcie=>
hehehe..memang sedappp~

erm..paad teringatkan orang jauh diperantauan..tu yang tengok kot len..hahaha