Tuesday, June 2, 2009

Tentang merajuk

Tadi dok godek2 blog org then jumpa entry berkaitan merajuk.
Ermm..rasa mcm berkaitan.
So, i pun layaan je entry tuh.
Dalam tue dia tekankan 3 benda yg senget kat bawah neh.

1. Jangan biasakan diri korang memanjakan kekasih
::betul ke kita xley manjakan pasangan kita.xkan nak serius memanjang::

2. Jangan biasakan diri korang dengan kaki merajuk
::hurmm..kalo da pasangan dia tue memang kuat merajuk nak buat mcm mana..trus tinggi ble dpt taw kuat merajuk.mcm tue ke??::

3. Jangan tinggal awek/pakwe yg tengah merajuk kang dikebas orang
::hat ni baru i setuju..kalo tinggai org yang tengah merajuk alamatnya makin dalam la sakit hatinya=P::

Miss tinta juga kuat merajuk.
Hehehehehehehehehehehehehhehehehe=P~


4 comments:

*SiRibenMerah said...

wohoooo..
majok ka?
meh sini mehhh..
kita p tgk muvi sama2..
hikhikhikhik =P~

ALUNAN TINTA said...

err..xdak sape2 yang majuk pun.hehehehe

chEntA said...

hahahaha..
merjuk tu perkara biasa..
tp,kne kawal sket..~

sabrosa said...

yola tu..sangat2 kuat merajuk..