Tuesday, June 23, 2009

Ana + facebook = benda baru =)

Dlm kebosanan petang yang free tanpa kelas neh, saya telah menerjunkan diri dlm satu lagi dunia maya.
FACEBOOK.
Haha.macam lawak je.
Ni semua akibat daripada kebosanan melampau.
Awal2 sem kan.
Tunggu la da mula ISL, tutorial, coursework.
Mati den.
Tapi sementara ada masa ni saya menyibukkan diri dengan internet.
Hehehe.
Xtaw pe menatang lagi ni.
Main buat je profile.
Baru nak explore.
Sape2 yang da pro sila ajar saya okkay.

4 comments:

MariaFaizal said...

Welcome to da club :D

.zara. said...

mintak tlg la cik abe t'sayang...
hehe~ dye sgt pro 2..
muahahahhaaa~

Zarpeno said...

yah.saya sudah mnjadi fren kamoo nambot 2 yah.Oyeah

ALUNAN TINTA said...

sis maria=)
tq sis.lama xsinggah.

zara=)
uik.yeke.rasa mcm dy pun baru je dok nyibukkan diri walaupun da lama ada fb neh.

zarepan=)
waahhh..teruja aku mendengarnya.hahaha.makaceh naa..=P