Monday, January 19, 2009

Festival Integrasi 2009

Pada hari Sabtu, 17 jan yang lalu telah diadakan Festival Integrasi IPGM Kampus Perlis. Festival ini dikelolakan oleh Biro Sukan dan Rekreasi Majlis Perwakilan Pelajar IPGM miss tinta. Acara julung2 kali ni bertujuan untuk merapatkan silaturrahim di antara guru2 pelatih. Maklumla, hari isnin sebelum tue guru2 pelatih KPLI & ofkos batch miss tinta baru mendaftar. Kira nak wujudkan suasana mesra dan ceria gitu idup kat IPG neh.

Ada beberapa permainan yang dijalankan. Game2 ni semua bebudak punya game. Memang enjoy la. Macam kembali ke zaman kegirangan plak kan. Hehehe. Miss Tinta bersama 7 rakan2 mewakili blok Melati 1 dalam permainan 'baling getah'. Comel x nama game ni. Hahaha.

Wajah sebelum bermulanya perjuangan kami.haha
Miss Tinta memerhati teknik2.Hehehehe

My turn..=)

Apa yang depa gelak tuh??? Adakah ditujukan untuk si tinta??

Wajah kemenangan. Haha. Blok miss tinta anta 2 team n dua2 team berjaya menggondol hadiah tempat pertama n ketiga. Orait la tu kaann. Hehe. Hadiah yang diperoleh adalah buah2 buahan yang agak sedap rasanya. Thanx kepada pihak pengajur kerana memberi peluang kepada gadis2 kat atas neh kembali ke zaman kanak2.Hahaha.

p/s::nasib baek en sabrosa men game kat tempat len.kalo x malu I.lagaknya seperti kanak2 yang keriangan bermain di halaman rumah.hehehe.Im so happy dat day=P~~

4 comments:

sabrosa said...

hehhe..org pon dapat no 1 la..tuju selipar..hehe..SENA1 boleh!!!!!!

*sena 1 tu nama blok gua..blok d..hehe

Tinta Ana said...

haha.yela2.nak gak nama dia.

Tinta Ana said...

erm..nama blok kita agak tradisional kan.

sabrosa said...

hahha..tu la..pakai nama dulu kan sennag..blok D..hak2