Monday, August 23, 2010

moment with newborn baby contest

Contest by Alyyani Anuar.


Rasa nak join contest ni sebab dalam mood dapat anak buah baru..hehe
Jadi saya pertaruhkan ketiga-tiga gambar anak buah saya.
Latest anak buah xdak gambar lagi jadi xley nak hantar pix dia.hehe
Kalau nak anak sendiri memang teman xada la ye Puan juri..hehehehehe

GAMBAR 1


Nama : Aisyah Aqilah binti Muhammad Zaidan
Tarikh Lahir : 25 januari 2009
Berat : 2.5 kg
Umur semasa gambar diambil : 2 hari (26 Januari 2009)
Nama ibu saudara : Nurul Farhana binti Abdul Manaf
Email ibu saudara : nurul6054@yahoo.com.my
Detik gambar diambil : Tahap keterujaan saya maksimum time neh sebab first time dapat anak buah. Sampaikan budak ni dah kena bedung pun saya bukak then bedung balik.hehehe.Tu yang semangat je snap gambar ni. I heart you princess~

GAMBAR 2


Nama : Ahmad Iman Bukhari bin Mohd Khairul Amin
Tarikh Lahir : 4 Jun 2009
Berat :  3.1kg
Umur semasa gambar diambil : 4 jam 50 minit
Nama ibu saudara : Nurul Farhana binti Abdul Manaf
Email ibu saudara : nurul6054@yahoo.com.my
Detik gambar diambil : Masa gambar diambil, si kecik Iman tengah diserbu oleh ahli keluarga. Iman n Mama Iman masih lagi warded time ni. Iman macam sedap je dalam pelukan mamanya..mungkin dia masih rasa seperti berada dalam perut mama tapi sebenarnya Iman dah pun menjenguk dunia beberapa jam yang lepas. Iman sangat comel masa ni. Geyamm!!

GAMBAR 3


Nama : Muhammad Muaz bin Muhammad Zaidun
Tarikh Lahir : 03 November 2009
Umur semasa gambar diambil : 40 minit
Nama ibu saudara : Nurul Farhana binti Abdul Manaf
Email ibu saudara : nurul6054@yahoo.com.my
Detik gambar diambil : Gambar ni saya ambil from my bro. Saya tiada ditempat kejadian. Harap maklum. Tapi saya sayu je tengok gambar ni. Seolah-olah anak saya ni letih bertarung untuk menjenguk dunia. Achik Ana doakan kesejahteraan hidup Muaz ye sayang. Love you~

;;maaf ye puan juri..saya semangat neh..habis saya letak semua anak2 buah.hehehe..

::the end::

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

SALAM, ENTRY REVIEWED. SEMUA SYARAT CUKUP AND THANKS SUDI JOIN CONTEST SAYA YE :)

Tinta Ana said...

welcome..untuk memeriahkan suasana =)