Tuesday, March 10, 2009

From my inside

Bila entry ni dipublish atau mungkin juga sehari dua selepas dipublish atau mungkin juga seminggu selepas dipublish si dia pasti xbaca2 lagi..
Si dia terlalu sibuk sekarang..
Pagi training..
Tengahari rest (zzzz)..
Petang training lagi..
Malam siapkan assignment+group work+task..
Before 10pm si dia dah zzzz..
Hurmmm..
Dengan saya,
SMS mungkin dua tiga mesej..
CALL mungkin sekali..
VIDEO CALL mungkin tiada..
Bersua muka mungkin mimpi saya semata..
Ummm..
Memang tersentap dengan keadaan ni..
Merajuk dengan si dia..
Saya tahu si dia penat..
Tapi si dia masih cuba memujuk..
Lepas terima SMS..
"Abg harap ayg faham n give support coz i need you everytime syg"
Senyuman cuba dilakarkan..
Walaupun hati sudah lama menangis..
Ummm..
Tapi mulai saat entry ni ditulis..
Senyuman terlakar..
Tanpa tangisan..
Saya yakin..
Ada hati yang merindui dan dirindui..
Kerana..
Saat SMS rindu di send..
Ini jawapan si dia..
"I love you honey..macam mana ayg rasa,macam tu abg rasa..you're always in my heart syg"
Demi si dia..
Saya padamkan perasaan negatif..
Memberi sepenuh perhatian dalam kesibukannya..
Menjaga segenap perasaannya..
Hanya untuk dia..
Cintaku..

14 comments:

chEntA said...

wah2..rOmantiknye~

*SiRibenMerah said...

ceitttt~

hahaha.. tayah feeling2 nk emo sedey lebey cik tinta.. achik tuh mmg busy sgt.. tapi dah dia kata dia sayang tuh.. mmg betul lah tuh.. kami neh pon susah nk jumpe dia..
sabaq yek.. sabaq byk2.. buhsan2 text ngan akak dia neh.. hahahahahahaha =P~

MariaFaizal said...

Adik...so sweet....
Hmmm....dah akak dah rindu zaman berdating nih haa....

he he he...

Take care dik..

vanillachoc said...

hehe...
i knoe how u felt...
be cool k!

ALUNAN TINTA said...

chenta=)
hehhe..hamzah lagi romantik.nampak je garang+mulut laser=)

ALUNAN TINTA said...

SRM=)
achik memang tersangat bizi..kalah YB.ermm..text akak g men bowling ke.akak kan teror bowling.ngee=P~

ALUNAN TINTA said...

kak maria=)
hehe..tatu nak buat pe sorang2..layan feeling ahh.hehehe

ALUNAN TINTA said...

zara=)
memang tersangatlah cool dok kat perlis ni..=)

Zarpeno said...

takpa tinta dua minggu ja..lepaih cuti ni ok dah...IPPerlis satu group dgn IPTB bola..zarepan belum terselect lagi..sedih

ALUNAN TINTA said...

zarpeno=)
jgn sedey2 no..kalo xdpt pun bley jumpa kat kedah.k.senyum sokmo=P~

sabrosa said...

ummm....sory dear...nk buat camana bz sgt..penat tau dak..doakan kejayaan ip perlis ya...hehehe

vanillachoc said...

haha..
cool la sngt kan..
hish!

ALUNAN TINTA said...

abg=)
nak buat mcm mana..dia teror kan..bley g merata..kte ni sape la..takat nak men batu seremban bley la..huhuhuhuhuhuhuu..=(

ALUNAN TINTA said...

zara=)
hehehehhe..=)