Sunday, November 14, 2010

♥ love them ♥

Salam sayang semua..
Lama rasanya tak update blog ni..hehe
Kebizian la kunun2..haha
Last week saya berperang dengan 3 paper untuk final exam.
2 paper major + 1 paper elektif.
Esok last paper..elektif 2..mate..
Mate ni pun merisaukan jugak neh..
Maklumla..nak kena tulis dalam bahasa omputih..
Tunggang langgang la grammar saya..hehe

Oopps..sori..rasanya dah keluar dari tajuk saya.
Act saya nak bercerita tentang surprise yang saya dapat.
Jummat lepas..kami satu rumah gotong royong kemas rumah.
Kesan dari banjir dulu rumah still ada bau plus selerak dalam and luar rumah.
So saya kemas dulu bahagian dalam.
Susun balik drower baju..beg2 guni tu semua.
Then mop lantai plus settle kan sampah kat belakang rumah.
Around 1.30 pm settle semua.
Lepas tu mandi manda then semua dah kelaparan.
Saya n atkah decide nak makan KFC.
Rasa laaaamaaa tak makan KFC..hehehehe
Then terus menuju ke KFC kangar jumpa cik abg sayang yang nak lunch sekali.
Kami pun makan macam biasa.

Tapi bila saya dah settle makan..
Housemate saya semua datang.
Eh..sedikit hairan disini.
Depa baru je makan KFC semalam.
Hurmm..xpela..join jela. Lagi bes makan ramai2.
Tapi tiba-tiba Odah letak gambar bawah ni depan saya.
Ngeeeeee =)
Tersenyum kambing sebentar..hahaha
Saya terkedu sampai diorang kata ana macam tak terkejut je.haha
But seriously saya memang terkejut.
Birthday saya dah lama lepas but they still want to celebrate it.
Owwwhhh..heaven..haha


 Thanx to all of you.
Thanx for the yummie cake.
Thanx for being a good members.


..kita hanya merancang..Allah yang menentukan..
..Dia Maha Adil dan dia tahu apa yang rasa dan rancang..
..terima kasih Ya Allah atas kurniaanMu..
..redha dengan segalanya..
..bahagia dalam sedih..

1 comment:

sabrosa said...

happy belated birthday!