Sunday, July 17, 2011

Merah Itu Menawan

Assalamualaikum.
Dah lama sangat rasanya tak menulis di laman ni. Dan saya akui saya sangat merindu nak tup tap tup tap tekan keyboard ni. Tapi apakan daya..banyak sangat masalah yang datang sampai timbul halangan xboleh update blog (kali ni bukan alasan ye)

Yang pertamanya, compaq kesayangan dah mengundurkan diri sampai apa pun xnampak pada skrin. Bawak p klinik pastu abang tu kata problem Cip Set. Bincang2 dengan abang saya, then decide beli lappy baru je sebabnya repair RM200-300 tapi dapat bertahan 2 3 bulan je. Sangat tak berbaloi. Makanya, haruslah saya ada hasil tangkapan yang baru. Dengan ini saya memperkenalkan ASUS A43S :)


Apa lagi yang MERAH dalam hidup saya?

Gajet yang ke-2 ni saya rasa rezeki saya laa..hehe. Sebabnya ia adalah pemberian abang sulung saya. Thanx so much sebab mudahkan kerja2 Ana. Presenting....
-
-
-
-
-
 :: Canon A3100IS ::

Bukan itu saja. Masih wujud perkataan MERAH dalam kamus hidup saya sepanjang saya bersunyi-sunyian daam blog ni..hehe. Nak tahu apa? Scroll down please ;)
.
..
...
....
.....
......
.......
.........
..........
Kejohanan Balapan Sek Keb Seri Indra. Saya dah mula berpraktikum di sekolah ni selama 2 minggu dan minggu pertama lagi dah membizi dengan sukan. Dan saya diisyhtiharkan Rumah Tun Dr Mahathir@Rumah MERAH. Saya pun tak tahu kenapa saya serasi sangat dengan warna merah ni. Haihhh..


Haahh..lega dapat update blog. Saya tak boleh lama2 di sini. Esok mula minggu ke-3 saya berpraktikum dan banyak lagi persediaan saya kena lakukan. Got to go. See ya!!

with love, anna.

No comments: