Monday, July 18, 2011

♥ Enjoyable Weekend ♥

Assalamualaikum.
Bersiaran sekali lagi untuk hari ini. Baru settle kan buku RPH. So sekarang boleh layan blog jap. Saya nak cerita tentang weekend saya. nak kata enjoyable gila2 tak la cuma saya dapat spent time dengan classmates melepaskan tension..(tension ke??..oops)

Niat asalah nak ke pc fair di Pacific Alor Star untuk shoping apa yang patut tapi saya tak grab apa2 pun. Lagipun saya baru je habiskan berkeping2 duit untuk ASUS. Lepas jalan2 sket haruslah perut pun lapar. Kami decide makan kat Mcd. Kat kangar kan ke tak dak mcd..sekali sekala terjumpa mcd apa lagi kannn.. 
:)

Lepas makan kami gerak ke Alor Star Mall. Untuk apa kami ke sana??
Scroll down :)
1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10..

Harry Potter and The Deathly Hallow Part 2
:)


Saya tak la minat gila cerita ni tapi suka jugak la sebab diorang ni berlakon dari zaman muka semua cute2 lagi kan. Puas hati tengok sampai 2 jam. Habis movie kami gerak ke Tesco isi perut then gerak balik kangar.

p/s : Si Dia pun join jugak :)

No comments: