Saturday, July 31, 2010

Mereka muncul kembali..

Salam hujung minggu buat semua..
Hari ini on lappy then macam besa check dashboard tinta kehidupan.
Ada dua tiga update yang saya tengok.
Then on fb, check request.
Ada 23 friends request.
Tak teruja sangat bilangan orang yang request tu ramai sebab saya memang jarang on9 fb.
Alang2 line laju ni, saya terus bukak friends list tue.
Tengok2 semua member2 PLKN dulu.
Waaa..bahagia rasa hati.
Terus kenangan selama dua bulan 11 hari di Kem Sentosa, Chenderiang Perak menjelma kembali.

Gambar di atas saya bersama one of my best fren kat kem..Khalidah Azman.
Time ni kami on the way balik kem dari Lapang Sasar Ipoh.
Baru balik menembak la ni.
Pengalaman yang orang biasa memang xdak.
Setiap pelatih PLKN akan dapat 30 biji butir peluru hidup.
Sampai bengkak la bahu saya dok menembak ni.

Gambar ni pulak saya bersama pasukan Delta.
Pasukan kebanggaan saya walaupun pasukan kami dilabel sebagai pasukan yang banyak masalah.
Kami dok posing di taman dalam kem and berpakaian kelas.
Smart kan..hahahaha.


Next pix jungle trekking.
Awal2 start jungle trekking kami nervous sket.
Serius je semua.
Dah lama2 baru ok..siap bley berposing2.hehe
Ada jugak night trekking tapi xdak gambar la.
Semua orang serius sebab malam.haha

Tiga aja gambar yang saya dapat curi dari fb member saya..haha.
Apa2 pun i miss all of them.
Thanx for being a good fren to me.

~lots of love from me~
dulu saya gemuk..hehehehe..harap maklum..