Tuesday, January 22, 2013

Candid is always the best!!

Sebelum mula berceloteh, saya minta maaf kepada insan2 yang selalu kecewa bila tengok blog ni. Asyik bersawang je. Last story pun bulan Jun TAHUN LEPAS. Haihh..momentum untuk berblog ni memang selalu turun naik. Yang paling selalu turun la.hehe. 

Ok, berhenti mengarut-ngarut. Ada banyak sangat entry yang terhutang. Kalau nak kira dari last entry, memang tak terkira la jawabnya. Tapi saya akan listkan peristiwa-peristiwa penting yang berlaku sepanjang bulan 12/2012 dan bulan 1/2013. 

1. Tamat pertapaan di bumi Perlis
2. Family trip ke Perlis
3. Family trip ke Melaka
4. Konvensyen IPGM di Kuala Lumpur
4. Wedding kakak
5. Penanam anggur sepenuh masa

Insya-Allah semua peristiwa yang disenaraikan akan dicatatkan di laman kesayangan ni. Blog ni dah jadi macam diari usang sebab cerita asyik kena skip je.hehehe. Tapi xpela. Tuan tanah takde mood nak menulis. kalau ditulis jugak jadi karangan yang takde isi plak kan. Lagi menyampah tak seronok orang baca.

Sebelum tu, saya nak kongsikan gambar S.A.H.A.B.A.T saya sepanjang berada di Perlis. Merekalah yang mencorakkan kehidupan saya sepanjang 5.5 tahun. 
Enjoy~


Memang susah sangat kami ni nak berkumpul 20 orang untuk tangkap gambar. Gambar ni masa malam pementasan Mitoska. Projek untuk paper major kami. Tengok jela gelagat kami nak kumpul 20 orang.
1. Semua tak tengok kamera.
2. Ada yang dah posing tapi......
3. 18 orang dah posing baik punyerrr tapi ada agenda pulak 2 orang kat belakang tu.
4. Akhirnyaaaa..

...they always make me smile...
:)

No comments: