Monday, August 8, 2011

Anda kreatif?

Assalamualaikum.
Selamat hari Isnin..hehe. Macam mana dengan Isnin anda? Isnin saya dimulakan dengan relief kelas tahun 2 dan nak tahu aktiviti apa yang saya suruh mereka lakukan?
*
*
*
*
*

Buat kad Raya Aidilfitri. hehehehe. Saya pun tah tahu macam mana idea tu boleh datang. Memang idea on the spot lah kata orang. Singgah koperasi beli kertas lukisan (divide 2) the jalan masuk kelas dengan gembiranya. Bila bagi arahan suruh buat kad raya, budak semua respon raya lambat lagilaa cikgu.. Aduss~

Haihh..jadi cikgu memang kena kreatif dalam semua aspek. Bukan kata kreatif buat bahan bantu saja, tapi kena kreatif bercakap, cover keadaan dan sebagainya.hehe

Another "kreatif" dalam hidup saya sebagai cikgu adalah benda-benda di bawah ini. Haihh..saya sendiri tak tahu mana timbulnya kekreatifan ini.hahaha. Layan jela~

..mazing @ cari jalan keluar tapi untuk mazing saya adalah cari nombor tersembunyi..

..bola-bola api..

..boling..

..dadu handmade..

..akuarium comel..ikan pun macam apa je kan..hahaha..

A teacher is a person who take our hand and change our mind.
(taken from SK Seri Indra computer lab)
That's all. Kena tidur awal. Esok nak bangun sahur :)

with love, ana.

No comments: