Thursday, December 16, 2010

Pratikum I

Salam sayang semua. Ok saya akui yang saya sangat malas nak update blog sekarang ni. Mungkin sebab macam2 benda nak buat kat rumah ni.hehe Bizi la sangat kann. Rite now saya sangat happy enjoy my holiday yang berbaki 2 minggu.

Back to topic. Saya bukak fb tadi then baca status on of my classmate yang kata "awalnya kuar list sekolah pratikum". Oh man..maktab memang sengaja buat student dia terkenang2 kat maktab. Baru je reda panas keluar result dah keluar list praktikum. Ni first time saya akan berpratikum. Nak taw saya and my partner dapat sekolah mana? tengok gambar bawah ni. Saya dah highlight kan nama both of us. Kalau tak nampak klik untuk besarkan.


Dah tengok? Yess..memang saya dapat sekolah di Chuping. Rasa2nya jauh tapi tahla. Kena p tengok sekolah dulu then baru taw jauh ke x. Saya dah search tentang sekolah ni dan siap ada web sekolah lagi. So saya dah godek2 tentang sekolah ni. Sekolah kecik saya rasa sebab setiap tahun ada 1 kelas je. Untuk semester ni saya kena pratikum Major. So, pemulihan la kan.hehe

Sampai sini je nak berceloteh. Owh..saya ada hutang dengan miss zara satu tag.hehe. Nanti ana buat ye sayang. Do take care people =)

with love, tinta ana.

4 comments:

.zara. said...

hehe...!
tahniah ana...
praktikum elok2 no... ;)

Tinta Ana said...

thanx =)

chEntA said...

praktikum leklok ea cik tinta..
bersama dgn pn.siti rodziyah
hihihi..
bak kata paad:bariiiiiiiiiiissssssss!

Tinta Ana said...

baik puan!!
hahahha~