Sunday, March 28, 2010

I wanna fly~

Saya rasa diri saya semakin tidak stabil.
Kesibukan kerja yang berada di tahap paling maksimum.
Plan asal saya akan menyertai Latihan Menyelamat Tempat Tinggi weekend ni.
Tapi semua kena cancel sebab bebanan tugas.
Kalau saya ni perangai macam "manusia-manusia" tu, saya pedulikan je tugasan kumpulan saya.
Biar group member yang buat semua.
Tapi saya masih ada hati perut.
Saya xsekejam mereka2 yang meninggalkan kerja macam tu je.
Im sorry buat mereka2 yang terlibat.
Tapi inilah hakikatnya.
Sikap tak bertanggungjawan boleh menyebabkan kebencian orang lain terhadap diri kita.
Renung-renungkanlah wahai manusia....

And setakat ni saya sangat membizi.
Tak tahu la bila akan berakhir semua ini.
Saya rasa macam nak terbang seketika ke tempat yang indah.
Tempat yang udaranya segar dan nyaman.
Tempat yang selalu saya banyangkan sebelum tidur.
*ada sape2 nak bawa saya bercuti x?*

~letihnyaaa~

No comments: