Saturday, January 2, 2010

2 Januari 2010

Terasa cepat sangat masa berlalu.
Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru.
And habis cuti pun.
Nak xnak kena juga melangkah pulang ke maktab ter'cinta'.
Kurang 24 jam dari entry ni ditulis, saya n rakan2 akan bergerak ke Perlis.
Doakan perjalanan kami selamat n dirahmatiNya.
Cuba untuk menjadi yang lebih baik daripada tahun lepas.
Saya juga berharap "kejadian-kejadian" tahun lepas xmuncul lagi.
Saya inginkan kehidupan yang bahagia bersama insan tersayang disana + kawan2 yang sentiasa supportive.
Xnak dah kawan2 yang "bagos".
Tapi saya juga harus ingat lumrah hidup didunia.
Allah ciptakan pelbagai ragam manusia.
Mana mungkin saya dapat lari daripada lidah manusia yang tajam seperti pedang.
Saya hanya mampu berdoa agar Allah memberi saya n si dia kekuatan untuk terus berjuang dimedan ilmuNya.
Amin.

Mood merindu sama budak kecik ni.
Lil Iman di Johor rite now.
Balik kampung belah ayah dia.
Miss him so much!!

No comments: