Thursday, November 26, 2009

Percubaan Pertama Ketupat Palas

Aidiladha kali ni family saya cuba benda baru.
Ketupat palas.
Hehehehehehehe.
Semua step adalah rekaan sendiri.
Balut2 semua hantam sajalah labu.
Janji dapat ngap pagi raya esok.
Pix2 dibawah disnap semasa dalam proses menyiapkan ketupat.

:: daun ::

:: lokasi depan tv sebab nak tengok nenek kebaya ::

:: hasil2 awal ketupat yang dah siap dibungkus ::

==> sekarang dah kukus and still tunggu hasil..mudah-mudahan menjadiiii <==

SALAM AIDILADHA BUAT SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT

8 comments:

.zara. said...

macam jadik je ana...
hehe! zara pnh cube sekali je..
tu pn lama dulu...
frust tol bile x bpe nak jadi...
last2 jadi peneman borak mereka2 yg pandai lipat.. ahah~

ALUNAN TINTA said...

hahahaha..family ana xpenah buat ketupat palas ni.baru nak cuba2.

chEntA said...

seha tgk mcm jd jer..
nnt sila ajar ble dimktb okeyh..~

ALUNAN TINTA said...

hik2..alhamdulillah..menjadi jugak~

sabrosa said...

chantek..senang masa depan..salam aidil adha..

ALUNAN TINTA said...

hehehehehe..senang ke.haha

sabrosa said...

hehe..sedap doh se..

ALUNAN TINTA said...

memang sedap..nyum2..=)