Thursday, April 7, 2011

Update From LKTP

;)
Mulakan hari anda dengan senyuman.

:: CERITA SEKOLAH ::
Now saya di sekolah dan baru je lepas melayan murid-murid saya yang riuh rendah itu.
Bila bunyi loceng rehat, aman duniaku..hahaha
Sekarang saya dengan dilamun chenta dengan mereka-mereka.
Insan yang membuatkan saya tersenyum..ketawa..tersengeh sorang-sorang ;)
Mereka jugak tempat saya melepaskan rindu kepada baby-baby saya yang jauh di mata.
Mereka tempat saya bersembang-sembang.
Bersama mereka juga saya belajar erti insan bergelar "cikgu".
TAPI....
Mereka jugaklah yang membuatkan darah saya mencanak naik.
Mereka buat watak seorang wanita yang ayu (wink wink..perasan sebentar) bertukar jadi singa yang garang dan menakutkan.
Aduss..pening seketika~
Sangat indah dunia bersama mereka.
Rasa terlalu pantas masa berlalu.
Next week dah masuk minggu terakhir saya di sekolah ini.
Saya tempek gambar chenta hati saya di sini ye bukti saya sayangkan mereka.
wink..wink..wink
;)

..ni gambar sipi2 dulu..nanti saya update lagi tentang mereka..

:: CERITA HIDUPKU ::
Hidup saya semakin stabil dengan suasana praktikum.
Semakin happy dan enjoy dengan life di sekolah.
Kesimpulannya, life saya semakin teratur.
Laman saya pun semakin bersih dan kemas.
Saya tempek gambar rumah baru saya ni.
;)



:: CERITA CINTA ::
Detik tahun ke-3 semakin hampir.
Apa yang saya boleh rumuskan, i love him more and more each day.
;)

sekian saja cerita daripada saya

No comments: