Monday, April 11, 2011

Saya ada Mama..Saya ada Mak.

Salam readers..
Malam ni saya view gambar2 family pengasuh saya dulu.
Saya panggil dia Mak n Ayah.

..Mak dan Ayah bersama cucu mereka..

Saya tak ingat Mama hantar saya duduk dengan Mak sejak umur berapa.
Menurut cerita Mama dan Mak, awal2 saya stay dengan Mak, saya duduk je tepi pintu rumah Mak sampai Mama Abah mai jemput..haha..teruk kan.
Tapi dah lama2 ok la..
Nak plak ada kawan..Mak ada anak yang sebaya dengan saya.
Khairi namanya tapi saya panggil Tan (panggilan dalam family)
Tan ni memang bestfren la time tu.
Dia nak main basikal, saya main basikal.
Saya nak main masak2, dia join main masak2 ;)
Sweet tak kami berdua..haha

..rakan sepermainan..

Ada lagi benda yang saya ingat.
Mak Ndak saya pernah jalankan sesi fotografi untuk kami berdua.
Lokasi pilihan adalah rumah Mama Abah tapi saya tak taw gambar2 tu kat mana.
Rindunyaa nak tengok balik gambar2 tu.
Tapi kalau tengok balik segan pun ada..muahahahah ;)

Lagi satu benda yang saya ingat bila duduk dengan Mak, tepat jam 12 tengahari mesti Mak suruh tidur.
After lunch, ambil bantak letak kat ruang tamu then Mak tutup langsir pastu zzzz..
Best kan hidup zaman kanak-kanak.
Tak banyak benda kena fikir ;)

Bila dah besar ni tengok anak-anak sedara membesar teringat zaman dulu kala ;)

Tan, seronok ke main dengan Ana dulu??
;)

No comments: