Saturday, April 9, 2011

..Aroma Therapy..

Kembali lagi ;)
Mood berblogging kini kembali.
Saya rasa nak update blog setiap masa tapi xboleh la kan.
Kerja-kerja lain belambak lagi..hehe

Seperti tajuk di atas, saya sebenarnya dah lama nak letak bunga dan titikan perfurm aroma therapy dalam bilik ni tapi dok tangguh2.
One day ada kedai ala2 Lovely Lace bukak area The Store Kangar.
So terus laju je masuk kedai tu then grab perfume yang menjadi idaman ;)
So,presenting my new item..
-
-
-
-
-
-
-
-
-

...bunga yang bertemakan chocolate plus yellow...

Saya letakkan bungan ni atas meja tepi katil saya together with Quran dan Yasin.
Biar tidur saya sentiasa dalam kedamaian..smile lagi ;)
Owh..lupa pulak nak cerita perfume pilihan saya.
So lagi sekali, presenting...
-
-
-
-
-
-
-
-

...Country Scent..English Rose...

Kalau nak taw perfume ni bau macam mana, korang masuk je mana2 kedai Lovely Lace.
Haaa..tu la bau dia.
Lembut sangat dan memang menenangkan.
Kalau saya pening kepala, just baring sebelah bunga ni dan kepala rasa lapang.
Saya dah cuba..anda bila lagi ;)

Sekian saja cerita wangi saya.
;)

2 comments:

Nurul Fadhilah said...

setelah mu bwk semua meja2 k.lah,k.lah plak mula mencri meja2 baru utk mghias blik k.lah yg ala2 besr tp xbsar tu..haha..

Tinta Ana said...

hahahaha..beli la yang baru..ana bajet xcukup..recycle orang punya ja.haha