Friday, September 6, 2013

My E-Day

:: entry mengandungi 25 keping gambar ::

Hari ni dah hari ke-27 saya menjadi tunangan Si Dia. Tapi cerita tunang baru nak up.hahahaha. Memang blogger yang fail. Tapi tak pe. Ini kan diari peribadi saya. So suka hati la kan nak up cerita bila pun.hehehe. Jangan marah ahh :)

 Dari pagi saya dah mula bergambar-gambar. Yang paling banyak gambar dgn anak-anak 2 orang ni. Dari pagi berkepit je dgn saya. Yang Abang Iman tu asyik tanya "achik ana kawin hari ni je kan?Esok kawan dengan abang balik eh." Haihh la anak..belum kawin lagi dah buat ayat touching.

 Banyak gambar waktu pagi ni. Tu paksu baju melayu pun tak pakai lagi. Saya pakai baju kurung moden beli ready made je. Veil ulang tayang veil nikah Kak Dilah.

 Again gambar dengan buah hati saya.

 Mama..terima kasih untuk segalanya. Untuk kenduri nanti Mama yang banyak settlekan urusan. Sebab saya kan nun jauh di seberang laut.

 Mama Abah
Terima kasih sebab jaga ana dengan baik sampai ada jugak orang jatuh hati..kihkihkih :)

 Sisterhood
Kakak-kakak saya yang super duper best!

~ siblings ~
: Abang Dan, Abang, Fizan, Me, Kakak, Kak Dilah :

 Dengan family Abang..yang sulung tu sampai mengangis meraung tak nak tangkap gambar. Sabor jelaa..

 With Mak buyung & Abg Hazly

 Family Kakak
Anak dara I sorang pun ada jugak. Tak nak berbaju kurung katanya.

 The only little brother.

 Puas pujuk baru nak pakai baju kurung. Little Aisyah yang buat masa ni dia sorang je "bunga".

 Lebih kurang jam 1 petang perbincangan bermula. Pertama kali Abah sendiri yang jadi jurucakap majlis pertunangan anaknya. Sebelum ni kawan baik abah yang jadi jurucakap. Tapi oleh sebab dia kurang sihat, maka abah sendiri yang bercakap.

 Sebelah wakil lelaki, sebelah lagi keluarga perempuan.

 Si kecik yang baru nak senyum sebabnya pagi-pagi tangan dia terseliuh. Main sakan sangat..tu dapatnya.

 Dengan family Mak. TQ datang :)

 Me, Him dan Wedding Planner..hehe :)

 Us with mama :)

 Waktu tu tetamu & family tengah makan. Saya tak makan lagi sebab rimas dengan veil segala bagai. Tunggu semua settle baru ngapp. Anak-anak saya setia berkepit dengan makcik mereka..haihh..nasiblaa bertunang dengan status makcik beranak 6.haha..Lepas sorang, sorang datang mengendeng.

 Unofficial fotografer. TQ Talib.

Last but not least, SELAMAT BERTUNANG for both of us.
:)

No comments: