Monday, February 18, 2013

Kecewa VS Gembira

Mood tengah kucar-kacir gara-gara senarai nama interview Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran yang baru dikeluarkan baru-baru ni. Yang kecewanya kerana nama sendiri tiada dalam senarai tersebut. Ada 9 orang termasuk saya dalam kelas pemulihan yang masih menunggu khabar. Tak tahulah apa yang dirancang oleh pihak atasan. Apa yang saya tahu, saya masih tertunggu-tunggu sama ada perlu hadir interview atau tergolong dalam kumpulan penilaian khas. 

**gambar keputusan yang masih mengecewakan**

Namun, Allah itu maha adil. Walaupun Dia lemparkan kekecewaan, tapi Dia juga taburkan berita gembira buat kami sekeluarga. Insyaallah saya akan menerima anak sedara baru tahun ni. Kakak saya yang nikah last year telah pregnant. Tapi masih diperingkat awal sebabnya tak pergi jumpa doktor pun lagi. Apa-apa saya doakan yang terbaik buat Kak Dilah dan Abg Hazly. Moga kegembiraan sentiasa milik kita semua.

Disebalik duka, pasti ada suka.
Yakin dengan Janji-Nya.
:)

No comments: