Tuesday, August 10, 2010

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Alhamdulillah..
Sejuta kesyukuran aku panjatkan kepada-Mu ya Allah kerana mempertemukan aku dengan Ramadhan lagi..
Moga aku memperoleh sejuta rahmat dalam bulan yang penuh kemuliaan ini.
Ya Allah..berikan aku kesempatan untuk bertaubat..
Berikan aku ruang untuk menikmati nikmat agama-Mu..
Sinarkan aku dengan cahaya Islam..
Salurkan kekuatan ke dalam tubuhku untuk menjalani ibadat kepada-Mu..
Amin..


..insyaAllah weekend ni pulang ke Taiping..
..dapatla jumpa budak botak ni..
..rindu sangat dengan keluarga di taiping..
..tunggu ana ye..
.. =) ..

5 comments:

chEntA said...

selamat berpuasa..
moga kita lebih diberkati pada Ramadhan kali ni..
Selamat Pulang ke Taiping
(^^,)

Tinta Ana said...

tq chenta =)

mamaiman said...

iman dah x botak dah la achik ana... ; )

sabrosa said...

selamat berpuasa..:)

Tinta Ana said...

thanx laling =)