Monday, August 23, 2010

22.08.10 I New Baby Boy

Salam ramadhan buat semua..
Dah lama sangat tak update blog ni.
Sibuknya saya ni mengalahkan menteri.
So hari ni saya ambil kesempatan update jugak kesayangan saya ni.
Sebab utama saya nak update adalah kerana lahirnya anak buah saya yang ke-4.
Baby boy yang putih gebu (menurut Mama Iman) ni lahir around jam 2 petang semalam.
Tapi saya masih tak tengok sekeping gambar pun.
So I letak gambar Mr Google jela ekk.hehe


To my new baby boy,
You bring us happiness in Ramadhan and becoming Syawal.
Achik ana can't wait to give you big hug and thousands of kisses..
Wait for me this thursday.

To Abang Dan & Kak Zie,
Congratulation on your new baby.
May Allah bless your future undertaking.

p/s : saya akan pulang Khamis ni..menjalani PBS 4 hari then sambung cuti raya..yippie!!

No comments: