Showing posts with label Contest. Show all posts
Showing posts with label Contest. Show all posts

Saturday, January 15, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

Salam readers..my dear chenta tag saya dalam CONTEST PIC hitam putih PALING COOL ! Owh..jenuh saya cari gambar yang kunun2 cool tu.haha Dan akhirnya saya terjumpa satu gambar yang bagi saya sangat memori okkay.hee ;)


Inilah gambarnyaa..hehe. Ok, biar saya story sikit tentang kejadian gambar ni. Gambar ni adalah trip pertama Pemulihan Group. Trip ke Taiping, Perak. Aktiviti yang dipilih adalah panjat Bukit Larut. Saya sendiri tak yakin nak panjat sampai puncak Gunung Hijau tapi we all semua berjaya!! Yeeeyyy!! Tahniah untuk semua dan thanx to all lelaki2 idaman malaya yang menjaga puteri2 dengan baik sepanjang aktiviti dijalankan ;) 

Why gambar ni cool???
...sebabnya adalah kami semua steady je walaupun dalam ekspedisi panjat memanjat..walaupun kami belum mula lagi panjat memanjat tu tapi tak macam nak panjat gunung pun..semua happy go lucky je..hehe..i love you all...

Ada apa dengan RM100???
Err..ketaq tangan jugak la kalau saya dapat rm100 ni. As a student syukur tak terhingga la kan sebab duit memang sangat berharga walaupun rm1. Tapi ada apa dengan rm100 kalau dapat di tangan saya? Saya nak langsaikan hutang saya kepada Si Dia tercinta. Ermm..hutang apa? Biar saya dan dia saja yang tahu..hehehe ;) Yang pastinya hutang ini perlu dilangsaikan sebab dia terlebih dahulu bagi apa saya nak. So sekarang my turn.

Saya nak tag :
(1) Mama Iman
(2) Mr Hamzah
(3) Diamilikku
(4) Si Reben Merah
(5) Yuna Ishihara

:: buat penganjur, thanx sebab mengimbau kenangan saya ::

;)

Monday, August 23, 2010

WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY

WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY by
http://wardahwardrobe.blogspot.com


Saya follow blog ini dengan nama Tinta
Slogan saya untuk giveaway ini :
saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana kecantikan seorang muslimah terserlah dengannya.

Saya nak tag :
1. Miss Chenta
2. Miss Zara
3. Miss Coklat

:: the end ::

moment with newborn baby contest

Contest by Alyyani Anuar.


Rasa nak join contest ni sebab dalam mood dapat anak buah baru..hehe
Jadi saya pertaruhkan ketiga-tiga gambar anak buah saya.
Latest anak buah xdak gambar lagi jadi xley nak hantar pix dia.hehe
Kalau nak anak sendiri memang teman xada la ye Puan juri..hehehehehe

GAMBAR 1


Nama : Aisyah Aqilah binti Muhammad Zaidan
Tarikh Lahir : 25 januari 2009
Berat : 2.5 kg
Umur semasa gambar diambil : 2 hari (26 Januari 2009)
Nama ibu saudara : Nurul Farhana binti Abdul Manaf
Email ibu saudara : nurul6054@yahoo.com.my
Detik gambar diambil : Tahap keterujaan saya maksimum time neh sebab first time dapat anak buah. Sampaikan budak ni dah kena bedung pun saya bukak then bedung balik.hehehe.Tu yang semangat je snap gambar ni. I heart you princess~

GAMBAR 2


Nama : Ahmad Iman Bukhari bin Mohd Khairul Amin
Tarikh Lahir : 4 Jun 2009
Berat :  3.1kg
Umur semasa gambar diambil : 4 jam 50 minit
Nama ibu saudara : Nurul Farhana binti Abdul Manaf
Email ibu saudara : nurul6054@yahoo.com.my
Detik gambar diambil : Masa gambar diambil, si kecik Iman tengah diserbu oleh ahli keluarga. Iman n Mama Iman masih lagi warded time ni. Iman macam sedap je dalam pelukan mamanya..mungkin dia masih rasa seperti berada dalam perut mama tapi sebenarnya Iman dah pun menjenguk dunia beberapa jam yang lepas. Iman sangat comel masa ni. Geyamm!!

GAMBAR 3


Nama : Muhammad Muaz bin Muhammad Zaidun
Tarikh Lahir : 03 November 2009
Umur semasa gambar diambil : 40 minit
Nama ibu saudara : Nurul Farhana binti Abdul Manaf
Email ibu saudara : nurul6054@yahoo.com.my
Detik gambar diambil : Gambar ni saya ambil from my bro. Saya tiada ditempat kejadian. Harap maklum. Tapi saya sayu je tengok gambar ni. Seolah-olah anak saya ni letih bertarung untuk menjenguk dunia. Achik Ana doakan kesejahteraan hidup Muaz ye sayang. Love you~

;;maaf ye puan juri..saya semangat neh..habis saya letak semua anak2 buah.hehehe..

::the end::

Monday, June 14, 2010

Giveaway "Cayang Ibu"

Kali ni saya ditag oleh kak sue plak.
Tapi tag ni bukan jawab2 soalan da..tapi tag untuk join contest.
Dah alang2 saya ada mood nak update blog ni, saya pun join contest ni.
Untuk syarat-syarat penyertaan :

Gambar yang saya pertaruhkan untuk contest ini adalah gambar ini.

Gambar ni disnap di Laketown Bukit Merah.
Pix saya with my lil' Iman.
Anak sedara ke-2.
Nama penuh si kecik ni Ahmad Iman Bukhari bin Mohd Khairul Amin.
Panjang kan nama dia..hehehehehe
Muka Iman sikit punya teruja dalam gambar tu.
Actually time ni saya n Iman dok depan air pancut depan pintu masuk tu.
Dia nak pergi main dekat air tu la..tapi nak jalan sendiri xboleh lagi kann..tengok dari jauh jela..hehe..cian anak achik neh.
Caaayaaangg Iman..muaahh!!

Then kena tag 5 rakan :

Thanx to kak sue yang mengajak untuk join contest ni.
Layan..hehe~

Tuesday, May 11, 2010

Rumahku Syurgaku Contest

Bila dah banyak blog hoping, rasa mood nak masuk contets membuak2 plak.hehe.
So next contest yg saya join Rumahku Syurgaku yang dianjurkan oleh http://hannakids.blogspot.com.
Saya tahu contest ni melalui blog my sis, Mama Iman.
Sape2 yang menarik tertarik dengan contest ni boleh cek sini okkay.

***********************************************************************
Gambar yang saya pertaruhkan adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taraa..hhehehe.
Gambar percutian saya n family ke Cameron Highlands masa school holiday bulan 12 dulu.
Family saya dah banyak kali g Cameron tapi setiap momen ada kenangan tersendiri.cewahh.hehe.
Time ni dekat Boh Tea Garden.
Sangat best sebab kami g musim hujan and confirm2 cuaca sangat sejuk.
Tengokla tue..semua berpeluk tubuh.

Untuk rujukan penganjur :
Nurul Farhana binti Abdul Manaf
nurhamna@gmail.com