Saturday, January 15, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

Salam readers..my dear chenta tag saya dalam CONTEST PIC hitam putih PALING COOL ! Owh..jenuh saya cari gambar yang kunun2 cool tu.haha Dan akhirnya saya terjumpa satu gambar yang bagi saya sangat memori okkay.hee ;)


Inilah gambarnyaa..hehe. Ok, biar saya story sikit tentang kejadian gambar ni. Gambar ni adalah trip pertama Pemulihan Group. Trip ke Taiping, Perak. Aktiviti yang dipilih adalah panjat Bukit Larut. Saya sendiri tak yakin nak panjat sampai puncak Gunung Hijau tapi we all semua berjaya!! Yeeeyyy!! Tahniah untuk semua dan thanx to all lelaki2 idaman malaya yang menjaga puteri2 dengan baik sepanjang aktiviti dijalankan ;) 

Why gambar ni cool???
...sebabnya adalah kami semua steady je walaupun dalam ekspedisi panjat memanjat..walaupun kami belum mula lagi panjat memanjat tu tapi tak macam nak panjat gunung pun..semua happy go lucky je..hehe..i love you all...

Ada apa dengan RM100???
Err..ketaq tangan jugak la kalau saya dapat rm100 ni. As a student syukur tak terhingga la kan sebab duit memang sangat berharga walaupun rm1. Tapi ada apa dengan rm100 kalau dapat di tangan saya? Saya nak langsaikan hutang saya kepada Si Dia tercinta. Ermm..hutang apa? Biar saya dan dia saja yang tahu..hehehe ;) Yang pastinya hutang ini perlu dilangsaikan sebab dia terlebih dahulu bagi apa saya nak. So sekarang my turn.

Saya nak tag :
(1) Mama Iman
(2) Mr Hamzah
(3) Diamilikku
(4) Si Reben Merah
(5) Yuna Ishihara

:: buat penganjur, thanx sebab mengimbau kenangan saya ::

;)

2 comments: