Tuesday, November 5, 2013

Novel VS Drama

Sekarang memang banyak drama yang diadaptasi daripada novel. Mungkin sebab novel ni mempunyai jalan ceria yang pelbagai dan setiap novel dah ada peminatnya ersendiri. Tapi bagi saya, bila ada drama nak tayang baru saya kelam kabut cari novel tu.haha. Okay, ni adalah 2 drama yang saya tengah follow sekarang. Check it out :)

1. LOVE YOU MR ARROGANT

Drama ni ditayangkan setiap hari Isnin-Khamis jam 7.00 - 8.00 malam. Saya baru je lagi ikut cerita ni dan rasa macam menarik pulak. Tapi saya tak sempat nak cari novel ni. Layan drama jela sebab minggu ni dah nak habis. 

Teraju utama drama ni. Hero handsome, heroin cantik.
Like Like Like
:)

2. JODOH ITU MILIK KITA

Novel ni saya dah beli online. Tapi tak baca lagi. Sibuk pulak dekat-dekat nak cuti sekolah ni. Apa-apa pun layan drama dulu. 

Teraju utama drama ni Tiz Zaqyah dan Farid Kamil.
Drama ni seronok tapi asyik sedih je hero & heroinnya.haihh..
Apa-apa pun, thumbs up :)

No comments: