Saturday, April 13, 2013

Bunga Merah Punya

Hai readers :)
Yup saya tahu sejak-sejak jadi penganggur tetap ni, saya asyik update pasal drama saja.haha..biala. Dah itu je yang saya buat. Mengadap drama tv dan online.hehehe. Sekarang tengah setia melayan drama arahan Zulhuzaimi, BUNGA MERAH PUNYA. Awal-awal tengok dulu kurang faham tajuk dia ni tapi now dah faham sangat :)

: Izzue Islam..Sharifah Sakinah ::

Drama ni boleh kata drama muzikal sebab heronya Izzue Islam memegang watak sebagai busker ataupun pemuzik jalanan. So, memang banyaklaaa lagu yang dia nyanyi. FYI, izzue ni salah sorang ahli kumpulan Forteen. Kumpulan penyanyi bawah KRU tu la kan. Heroin Sharifah Sakinah pun ada jugak menyanyi dalam drama ni.

Dah kata banyak lagu tu haruslah ada lagu yang tersangkut di hati. Haa..jom kita review pasal lagu pulak. 

OST Bunga Merah Punya
Nyanyian Zulhuzaimi 

Haa..lagu ni memang best. Sweet sangat tengok masa Merah dan Bunga kecik2. Comel!!

Kau, aku dan waktu.
Nyanyian Izzue Islam

Lagu feeeeling habissss. Sedih pun ada. Saya tak pernah lagi rasa rindu pada seseorang yang terpisah lama. Alhamdulillah orang yang saya sayang semua ada disisi. Tapi bila dengar lagu ni jadi sedih pulak..spesis hati cepat sentap!!

Sebenarnya banyak lagi lagu yang best2 tapi tak jumpa lagi.hehehe..So, jom kita sama2 layan drama yang bermain dengan emosi ni!!

Take care.


p/s : miss him a lot..

No comments: