Friday, March 5, 2010

Jumaat : 5 Mac 2010

:: latest pix of me..live from Uncle Tam's Cafe ::

Lately hidup saya sangat xterurus.
Kalau sape2 yang pernah masuk bilik saya minggu ni taw la.
Serabut sana sini.
Kain baju banyak xberlipat.
Semua gara-gara minggu submit assignment bergabung dengan minggu KOT.
Biasala kan..jadual bakal cikgu..
Kejohan Olahraga Tahunan.
Walaupun i'm not one the atlet, tapi saya tetap membizi.
Tahun ni saya berjaya menyumbang 6 mata untuk Rumah Ungu.
Sesuatu yang sangat saya bangga.hahahah.
Sebabnya saya lepas lontar peluru.
Ahaks..kurus2 pun bley lagi baling peluru yang berattt tue.
Ohh ya..untuk pengetahuan semua, rumah ungu juara tahun ni.
Lagi satu perkara membanggakan diri saya.
Bangga jela..sumbangan saya xdak pe pun.hehehehehe =P

Settle KOT saya pulun untuk assignment plak.
Pecah jugak otak asyik dok baca tentang politik negara since 1946!!!
And sekarang diri saya agaka patriotik.hahahahha.
Sila bangga dengan rakyat seperti saya.
Hiks..now saya nak merehatkan diri dengan mengonline di Cafe Uncle Tam yang sangat laju wireless nya.

Daa to everyone~

4 comments:

sabrosa said...

cantiknya blog dia..huhuh

Cinta hati said...

Ana awat shrinkan gambo tu, muka jd panjang.. hehee.

Anonymous said...

Ana, awat muka mu shrink tue..

Tinta Ana said...

hahaha.ana main edit jela abang..xpaham pe pun.