Sunday, October 18, 2009

Sejuta Terima Kasih BuatMu

Terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan.
Terima kasih juga untuk setiap rezki yang Engkau kurniakan.
Terima kasih atas kurniaan insan-insan yang terlalu menyayangiku.
Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.
Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan.
Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu.
Engkau tetap menerima walau terkadang aku alpa, aku lupa, aku tersilap dan khilaf menafsir makna setiap kurniaan dan dugaan.
Namun begitu besar kasihMu.
Engkau tetap melindungi aku walaupun terkadang aku kalut merungut ketika saat-saat lemahku datang.
Aku tidak pernah menafikan hakMu sebagai Khaliq walaupun terkadang aku terbuai dengan kesedihan dan kesakitan yang amat pedih.
Ya Muhaimin...
Pimpinlah tangan hambaMu ini.
Pimpinlah hati hambaMu ini.
Pimpinlah langkah hambaMu ini akan sentiasa berpijak di atas jalan kebenaran.
~Amin Ya Rabbul Alamin.~

8 comments:

.zara. said...

selamat hari lahir my dear...
=)

Tinta Ana said...

thanx for the wish zara=)

chEntA said...

seha nk wish lg..
happy birthday..~

sabrosa said...

Happy Birthday sayang..semoga panjang umur n murah rezki..i'm happy wif u..

Diamilikku said...

happy belated birthday..teralit dan terlupa

Tinta Ana said...

seha=)
thanx again..=P

Tinta Ana said...

abg=)
tq sayang..im happy be with you too.

Tinta Ana said...

kak su=)
thanx akak.ralit jaga baby.xpe2.=P