Sunday, March 25, 2012

Jom main snake and ladder

Lebih kurang pukul 4 ptg td hujan tersangat lebat + angin ribut. Tempias sampai masuk rumah la. Kami yang dalam rumah ni bergegas off semua suis, cabut plug, extension semua la. Risau la sbb guruh kilat semua cukup lengkap. 

Nampak x..kereta yang parking bawah bumbung pun basah disimbah air hujan. Lebat sangat-sangat plus angin ribut yang kuat. Bukak pintu kejap pun dah basah depan pintu. Jadi apa kami buat dalam rumah?hehe :)

Inilah aktiviti kami. Dah berkurun rasanya xmain benda ni. Skill pun dah xdak..haha. Tapi dalam pada tak dak skill saya orang pertama yang menang..hehe

Gambar ni kena kecikkan sket ruang yang nampak sebab ada gambar ahli permainan..hehe. Oh, siap ada pinggan lagi kan. Untuk pengetahuan, saya baru nak lunch sebabnya brekfes pun dah tengahari. Sambil lunch, main snake and ladder. Nasib baik la tak tercekik sebab dok gelak banyak sangat.hehe

Ular hijau ni adalah penghalang utama kami bertiga untuk menang. Dekat2 nak menang je mesti kena ular hijau ni. Adoii..tapi dalam dok kena pelbagai jenis ular pun kami tetap menang sorang 3 kali.haha. Pencapaian yang sangat membanggakan..hakhakhak. Moga petang anda juga ceria seceria saya :)

Adios~

No comments: