Wednesday, December 8, 2010

Dup dap dup dap..

Untuk pertama kali saya rasa macam nak tercabut jantung. Mata dah terkebil2 ngantuk tapi tiba-tiba saya tengok di fb semua dok congrat sana sini. Aduusss..result dah keluar ke ni. Cek web maktab memang sah dah keluar result. Memang nak tercabut jantung time ni. Then tekan di Muat Turun tapi hampess..takdak pun result. Godek sana sini tak jumpa juga. Dalam 10 minit baru jumpa. Adooii..saya yang kurang bijak sebenarnya.haha

First tengok si dia punya result (sebab nama dia di atas)..Alamak,abang down laa.. Nervous gila-gila dah ni. Kalau boleh taknak tengok tapi mana boleh tak tengok. Kang bley kena seranagn jantung kalau tak tengok langsung. Then klik butang ke bawah..skroll down sampai dekat 891019-08-**** saya tengok dari pangkal samapai hujung.

Maka termaktublah bahawa result saya untuk semester 4 jatuh merudum. Awal2 tengok saya sedih plus down tapi bila fikir balik keputusan ni memang sesuai and match dengan usaha saya masa exam lepas. Saya tak salahkan ujian yang Dia turunkan tapi saya akui kekurangan dan kelemahan diri. Si dia juga berkata mungkin Allah taknak kita selalu di atas kerana kita mungkin akan lupa diri bila berada di atas.

Syukur alhamdulillah. Saya masih dalam perjalanan dan perjuangan dalam menuntut ilmu. Allah masih berada disisi dan sentiasa memberi saya kekuatan untuk menempuh segala ujian-Nya. Untuk semester akan datang, banyak lagi yang perlu ditempuh kerana saya semakin menghampiri garisan penamat untuk pejalanan sebagai guru pelatih.

with love,
tinta ana

No comments: